مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-05سياسي

انتقاد شدید از ساخت و ساز در کوه الوند


کوه الوند و باغها سرمایه های ما هستند، چرا باید اجازه دهیم باغ های ما از بین برود و به جای آن ساختمان ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در خطبه های نماز جمعه شهر همدان اظهار کرد: ما امروز با گرانی و مشکلات آن مواجه هستیم، گاهی مواجه هستیم با کمبودها که لازم است به مسئولیت های اجتماعی مان توجه کنیم.

وی با بیان اینکه اول دستگاه های نظارتی باید نظارت ها را تقویت کنند تا در این زمینه بتوانند بهتر عمل کنند، ادامه داد: شاید نظارت ها در بازار کافی نباشد البته زحماتی می کشند و جا دارد تشکر کنم اما این اندازه نظارت کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه من از همین جا به دوستان عزیز ما و دستگاه های نظارتی و ستاد تنظیم بازار اعلام می کنم که ستاد امر به معروف حاضر است همکاری لازم را با شما در مورد کنترل بازار داشته باشد، افزود: از ظرفیت های مردمی و بسیج و گروه های جهادی استفاده بکنید، البته متولی اصلی نظارت دستگاه های دولتی هستند که مجموعه های نظارتی هستند اما ستاد امر به معروف حاضر است با شما همکاری کند و به عنوان نیروی جهادی شما حضور میدانی در بازار داشته باشد.

شعبانی ادامه داد: مسئله دوم این است که مردم در خریدها تعادل را رعایت کنند، من با بعضی از دوستان عزیز صحبت کردم و می دانم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید از ساخت و ساز در کوه الوند

انتقاد شدید از ساخت و ساز در کوه الوند