مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-05اقتصادي

قیمت مرغ همچنان به سقف چسبیده و قول مسؤولان هم عملی نمی شود


علیرغم قول مکرر مسؤولان برای کاهش، قیمت مرغ همچنان به سقف چسبیده و قصد پایین آمدن ندارد، باید دید آیا در مدت زمان باقی مانده به عید و ماه رمضان قیمت متعادل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قیمت مرغ در بازار علیرغم قول مکرر مسؤولان همچنان بالاست و میل به کاهش ندارد، علاوه بر آن بازار قطعه فروشی هم داغ است و مغازه داران برای دور زدن نظارت ها و بازرسی ها مرغ را تقلب و گرانفروشی دانسته و قرار شده جریمه شوند.

گزارش میدانی خبرنگار فارس نشان می دهد که مراکز عرضه دولتی در مناطق تهران بسیار کم است، مثلا در منطقه 19 در یک شهرک بزرگ تنها یک مرکز عرضه دولتی وجود دارد که معمولا یک روز در میان به مدت دو ساعت عرضه می شود و صف های طولانی ایجاد می شود.

طاهر جوادیان یکی از افرادی که در صف خرید مرغ دولتی ایستاده است، به خبرنگار فارس گفت: متأسفانه چندین بار وقت دو ساعته گذاشتم و در این صف های طویل ایستادم، اما نتوانستم مرغ بگیرم.

به گفته مغازه داران مرغ دولتی کم است و تقاضا هم زیاد است، بنابراین امکان اینکه بتوانیم مرغ به قیمت 20400 تومان بگیریم بسیار کمتر است.

علی مرادی فرد دیگری که در صف طولانی حداقل 200 متری ایستاده به خبرنگار فارس گفت: اینجا مرکز کرونا است دولت و وزارت بهداشت توصیه می کند که از تجمعات جلوگیری شود، اما کاری کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ همچنان به سقف چسبیده و قول مسؤولان هم عملی نمی شود

قیمت مرغ همچنان به سقف چسبیده و قول مسؤولان هم عملی نمی شود