مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:202021-03-05اقتصادي

تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی را دریابید/ ما از کرونا سودی نبردیم


رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی با برشمردن مهمترین آسیب های وارده به تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، خواستار چاره اندیشی مسئولین شد.

- رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی با برشمردن مهمترین آسیب های وارده به تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، خواستار چاره اندیشی مسئولین شد.

مجید روحی در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت حل مشکلات واحد های تولیدی آسیب دیده از دوران شیوع کرونا تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در کنار آسیب ها و خسارات جانی و مالی فراوان، ضربه مهلکی به همه کسب و کارها از جمله شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی وارد کرده است.

وی ادامه داد: بر خلاف اینکه عموم مردم تصور می کنند که کرونا بر رونق صنعت تجهیزات پزشکی افزوده، واقعیت این است که به استثناء تجهیزات و ملزومات حوزه کرونا، سایر فعالان اقتصادی در حوزه تجهیزات پزشکی به شکل منفی تحت تأثیر کرونا قرار گرفته اند.

روحی افزود: متاسفانه وعده های مسئولین مبنی بر حمایت از واحدهای آسیب دیده ناشی از کرونا، به شکل ملموس و موثر محقق نشده است و آقایان فراموش کرده اند که دو صد گفته چون نیم کردار نیست! رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، مهمترین آسیب های وارده به تولید کنندگان حوزه های غیر کرونا را چنین برشمرد: تخصیص امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی را دریابید/ ما از کرونا سودی نبردیم

تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی را دریابید/ ما از کرونا سودی نبردیم