مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-05ورزشي

مقابل تیم پرقدرت نامی نو اصفهان به سختی پیروز شدیم


سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز از عملکرد بازیکنان تیمش تمجید کرد و گفت: مقابل تیم پرقدرت نامی نو اصفهان به سختی پیروز شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مینا بارانی ظهر امروز جمعه پس از بازی تیمش در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان، در جمع خبرنگاران بیان کرد: یک بازی سختی را مقابل تیم نامی نو اصفهان داشتیم و حریف با ارائه یک بازی بسته چشم به ضد حملات داشت و ما با تلاش فراوان امتیازات کامل این بازی خانگی را کسب کردیم.

وی افزود: همان گونه که ما از حریفان شناخت داریم آنها نیز بازیکنان ما را به خوبی می شناسند و در مقابل ما سعی می کنند یک بازی پرفشار و بسته را ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز با اشاره به اینکه هدف ما حفظ همین روند تا پایان مسابقات است، گفت: بازیکنان تیم در مقابل نامی نو با تمام وجود بازی کردند و از تلاش همه آنها تشکر می کنم.

از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور، تیم های ملی حفاری اهواز و نامی نو اصفهان، امروز در اهواز در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با حساب دو بر صفر به سود نماینده خوزستان به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل تیم پرقدرت نامی نو اصفهان به سختی پیروز شدیم

مقابل تیم پرقدرت نامی نو اصفهان به سختی پیروز شدیم