مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-05ورزشي

همه به دنبال مدیریت در تیم ما هستند


بازیکن تیم هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: همه در تیم ما می خواهند مدیریت کنند، اما مدیر نیستند و از سوی مسئولان حمایت نمی شویم، در حالیکه بچه ها از جان و دل مایه می گذارند.

- ایسنا/اصفهان بازیکن تیم هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: همه در تیم ما می خواهند مدیریت کنند، اما مدیر نیستند و از سوی مسئولان حمایت نمی شویم، در حالیکه بچه ها از جان و دل مایه می گذارند.

سارا محمدی امروز (جمعه-15 اسفند ماه) پس از شکست 10 بر صفر تیمش مقابل رهیاب گستر تهران اظهار کرد: تمام تیم های لیگ برتر می دانند تیم ما بسیار جوان، کم تجربه و جویای نام است، ما بازی به بازی بهتر می شویم، نگاه به نتیجه و تعادل گلهایی که می خوریم نکنید، تمرینات پیش فصل نداشتیم و تیم دیر بسته شد.

وی افزود: بازیکنان ما همه جوان و کم تجربه هستند، اما همه شاهد تلاش تیم هستند، تیم ما بازی به بازی بهتر می شود، حق این بازیکنان نیست که با دست خالی و بدون تجربه در بالاترین سطح فوتسال بانوان کشور از جون مایه می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازیکن تیم هیئت فوتبال اصفهان، تصریح کرد: فکر می کنم اگر مسئولان این قدر بی توجهی نمی کردند و بچه ها را اذیت نکنند خیلی بهتر از این بچه ها می توانند، نتیجه بگیرند، امیدوارم صدای من را بشنوند و بدانند این غیر حرفه گریها، بی انضباطی ها و کارهایی که پشت تیم انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه به دنبال مدیریت در تیم ما هستند

همه به دنبال مدیریت در تیم ما هستند