مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-05اقتصادي

بیمه باید به کمک صنعت و کشاورزی بیاید/لزوم تشویق کشاورزان به بیمه محصولات


رییس مرکز توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت بحران کشور خواستار تشویق و ترغیب کشاورزان به بیمه کردن باغات و محصولات کشاورزی شد.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت بحران کشور خواستار تشویق و ترغیب کشاورزان به بیمه کردن باغات و محصولات کشاورزی شد.

دکتر بهنام نظری 15 اسفندماه در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان خنداب در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب قانون مدیریت بحران پس از 4 سال، اظهار کرد: این قانون شرایط ویژه ای را برای سازمان مدیریت بحران ایجاد کرده است و هدف از حضور در این شهرستان تبیین و ارائه نظرات در این قانون بوده است، در واقع این قانون همه دستگاه های متولی را موظف کرده است در مواقع بحرانی تکالیف خاص محوله را به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه یکی از حلقه های مفقوده بحث مدیریت بحران در کشور وحدت فرماندهی بوده است که در این قانون به صراحت اعلام شده است، افزود: مدیریت بحران در شهرستان به عهده فرماندار و در استان به دوش استاندار است و این تعیین تکلیف کمک می کند که در مواقع مخاطرات طبیعی بتوانیم از ظرفیت های شهرستان و استانی به خوبی استفاده کنیم و در نهایت همه امکانات موجود بکارگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه باید به کمک صنعت و کشاورزی بیاید/لزوم تشویق کشاورزان به بیمه محصولات

بیمه باید به کمک صنعت و کشاورزی بیاید/لزوم تشویق کشاورزان به بیمه محصولات