مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-05سياسي

نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم/رییس جمهور باید شجاع و پاکدست باشد


حجت الاسلام محسن رهامی با اشاره به اینکه اصلاح امور از طریق شرکت در انتخابات حاصل می شود و نباید این فرصت ساده انگاشته شود، گفت: نماینده وقتی با مجلس می آید با پشتیبانی رای مردم آمده است و ما نباید با بی تفاوتی در انتخابات شرکت نکنیم و همه باید سهم خود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن رهامی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با اصلاح طلبان زنجانی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بنده فرزند زنجان هستم و هدفم از سفر به زنجان نیز بررسی مشکلات این استان و هم اندیشی با نخبگان این خطه است.

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به بحرانی که دامن گیر استان زنجان شده است، اضافه کرد: من برای هم اندیشی آمده ام تا مشکلات شهری و استان را احصا کنیم تا راهکاری برای حل آن اندیشیده شود.

رهامی با اشاره به فرصت انتخابات برای نشان دادن حضور مردم و پیشخوان حضور سیاسیون در نظام گفت: نباید فرصت حضور در انتخابات را از دست دهیم و با بی تفاوتی از کنار آن رد شویم.

وی با اشاره به اینکه اصلاح امور از طریق شرکت در انتخابات حاصل می شود و نباید این فرصت ساده انگاشته شود، گفت: نماینده وقتی با مجلس می آید با پشتیبانی رای مردم آمده است و ما نباید با بی تفاوتی در انتخابات شرکت نکنیم و همه باید سهم خود را از انتخابات و از فضای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم/رییس جمهور باید شجاع و پاکدست باشد

نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم/رییس جمهور باید شجاع و پاکدست باشد