مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-05ورزشي

راه سختی تا پلی آف داریم


سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران گفت: بر روی کاغذ شانس رسیدن به پلی آف را داریم، اما راه دشوار و سختی خواهیم داشت.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران گفت: بر روی کاغذ شانس رسیدن به پلی آف را داریم، اما راه دشوار و سختی خواهیم داشت.

معصومه رضازاده امروز (جمعه- 15 اسفند ماه) پس از برد پر گل تیمش در مقابل هیئت فوتبال اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: بازی خوبی بود.

جدا از نتیجه باید از جوانان اصفهان تشکر کنم به دلیل اینکه تا دقیقه 40 بازی، شجاعانه جنگیدند و این برای تیمی که این تعداد گل خورده، اما باز هم ادامه می دهد مهم است.

امیدوارم در آینده ما شاهد تیم بهتری از اصفهان باشیم.

وی افزود: اصفهان تیم جوانی دارد که انگیزه های زیادی دارند و امیدوارم با حمایت، این جوانان بتوانند راه خود را ادامه دهند.

سرمربی تیم رهیاب در خصوص شرایط تیمش و هدفی که در لیگ دنبال می کنند، گفت: هدف ما از روز اول، صعود به پلی آف بود که الان کمی شرایطمان سخت شده است.

ما جنگیم و امیدواریم روز آخر همه اتفاقات خوب به نفع تیم شود.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، یکسری محدودیت ها ایجاد شد؛ مسابقات دیر شروع شد و دو گروه شدن تیمها شرایط را سخت کرد، در گروه ما که به نوعی گروه مرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه سختی تا پلی آف داریم

راه سختی تا پلی آف داریم