مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-05سياسي

پدر یکی از شهدای مدافع حرم به فرزندش پیوست


پدر شهید حسین معز غلامی، از شهدای مدافع حرم که حدود چهار سال قبل در حماء سوریه به شهادت رسیده بود، بامداد امروز جمعه دار فانی را وداع گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار معز غلامی با پیکر این پدر، پیش از ظهر امروز جمعه با مداحی امیر عباسی انجام شد و سپس، جمعی از مردم در مراسم مختصری به تشییع پیکر مرحوم علی اکبر معز غلامی پرداختند.

طبق گفته یکی از نزدیکان خانواده شهید معز غلامی، قرار است مراسمی پیش از تدفین این پدر، فردا از ساعت 10 صبح بر سر مزار فرزندش، شهید مدافع حرم حسین معز غلامی در قطعه 50 برگزار شود.

مرحوم علی اکبر معز غلامی، فردا یا در قطعه مکرر 25 یا قطعه والدین شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

مداحی امیر عباسی در مراسم صبح امروز (وداع با پیکر این پدر شهید) را اینجا ببینید:   سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و برای دفاع از حریم اهل بیت و اسلام به سوریه اعزام شد.

فرازی از وصیت نامه شهید حسین معز غلامی حسین در سالروز تولد 23 سالگی اش در روز جمعه 4 فروردین ماه سال 1396 در منطقه حماء سوریه به شهادت رسید.

3 تیر به چشم چپ، گونه راست و کتفش اصابت کرد و به دلیل موقعیت بد حضور وی در سنگلاخ، دندان ها و استخوان پایش نیز هنگام سقوط به زمین شکسته و پیکر وی چند ساعتی تا برگشت به نیروهای جبهه مقاومت بر زمین مانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر یکی از شهدای مدافع حرم به فرزندش پیوست

پدر یکی از شهدای مدافع حرم به فرزندش پیوست