مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-05دانش

جهادگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق محروم خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در روستای لیل و دشت علم بخش اطاقور لنگرود برگزار و خدمات پزشکی رایگان به ساکنان این مناطق، - اردوی جهادی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در روستای لیل و دشت علم بخش اطاقور لنگرود برگزار و خدمات پزشکی رایگان به ساکنان این مناطق، ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در روستای لیل و دشت علم بخش اطاقور لنگرود برگزار و خدمات پزشکی رایگان به ساکنان این مناطق، ارائه شد.

این اردو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با میزبانی بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان، باهمکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و معاونت غذا و دارو دانشگاه و معاونت بهداشتی دانشگاه، نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه و ریاست دانشکده شرق گیلان برگزار شد.

در این اردوی جهادی خدماتی اعم از مشاوره کرونا، تب سنجی، اندازه گیری پالس اکسیمتری خون، فشار خون و قند خون، مامایی و ویزیت رایگان پزشک و اهدای داروی رایگان، بسته های بهداشتی و فرهنگی و پمفلت های آموزشی و محلول ضد عفونی به مراجعه کنندگان، ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق محروم خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند

جهادگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق محروم خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند