مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-05سياسي

زندانیان مورد طمع رسانه های بیگانه برای زیر سوال بردن نظام هستند


رییس سازمان زندان ها دردیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: هدف گذاری ما برای اشتغال 50 درصدی محکومان واجد شرایط درزندان ها تا پایان سال جاری هم اکنون محقق شده است که این مساله برای اولین بار در کشور به وقوع پیوسته است.

- رییس سازمان زندان ها دردیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: هدف گذاری ما برای اشتغال 50 درصدی محکومان واجد شرایط درزندان ها تا پایان سال جاری هم اکنون محقق شده است که این مساله برای اولین بار در کشور به وقوع پیوسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور؛محمدمهدی حاج محمدی روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: این رسانه ها تلاش می کنند با سوءاستفاده از وضعیت زندان ها، به همه در داخل و خارج از کشور القا کنند که نظام جمهوری اسلامی به حقوق زندانیان بی اعتنا است.

وی با تاکید بر اینکه این تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی را باید به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت: زندان ها در جمهوری اسلامی محلی برای هدایت و تربیت انسان ها بوده و در این راستا بحث حرفه آموزی و اشتغال که نقش محوری را در اصلاح و تربیت زندانیان ایفا می کند، جزو اولویت های سازمان زندان های کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان مورد طمع رسانه های بیگانه برای زیر سوال بردن نظام هستند

زندانیان مورد طمع رسانه های بیگانه برای زیر سوال بردن نظام هستند