مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-05سياسي

بخشی از مشکلات درمانی و بیمه ای جانبازان کرمانشاهی برطرف شده است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: بخشی از مشکلات درمانی و بیمه ای جانبازان کرمانشاهی با پرداخت بدهی ها به مراکز درمانی استان کرمانشاه برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام هادی عسگری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه، با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید اظهار کرد: بنیاد شهید در 22 اسفندماه سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل و در سال 83 توسط شورای انقلاب فرهنگی این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شد.

وی افزود: بزرگداشت یاد و نام شهدا بخشی از وظایف جامعه است و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ استقلال، امنیت و عزت جامعه همیشه مورد نیاز کشور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدا کسانی بوده اند که برای حمایت از دین خدا و انقلاب اسلامی پا به میدان گذاشته و به مقام شهادت رسیده اند و در نزد خداوند روزی داده می شوند.

عسگری با تاکید بر آیات قرآن کریم بیان کرد: اگر هر فردی همانند شهدا زندگی پاک، دنیای ایثار، شهادت و فداکاری و دنیای ایمان و عمل صالح داشته باشد و رعایت حلال و حرام را انجام دهد، محصول آن حیات طیبه و رضوان الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مشکلات درمانی و بیمه ای جانبازان کرمانشاهی برطرف شده است

بخشی از مشکلات درمانی و بیمه ای جانبازان کرمانشاهی برطرف شده است