مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-05حوادث

نزاع در چرام منجر به قتل شد


در بررسی ماموران مشخص شد مصدوم که به وسیله اسلحه گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نزاع مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام خبر داد و گفت: قاتل کمتر از 10 پس از وقوع قتل به همراه 4 نفر از همدستانش در یکی از استان های همجوار دستگیر شد.

سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام، بلافاصله مأموران انتظامی آن فرماندهی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی ماموران مشخص شد مصدوم که به وسیله اسلحه گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود در کمتر از 10 ساعت به همراه 4 نفر دیگر از همدستانش در یکی از استان های همجوار دستگیر شد.

مصطفایی تاکید کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات قبلی بیان نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی با اشاره به این که اقدام به موقع پلیس جهت دستگیری متهما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع در چرام منجر به قتل شد

نزاع در چرام منجر به قتل شد