مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-05اقتصادي

یک میلیون نهال رایگان در لرستان توزیع می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: تا پایان هفته منابع طبیعی یک میلیون اصله نهال بین کشاورزان و روستاییان توزیع می شود.

- توزیع یک میلیون اصله نهال بین کشاورزان و روستاییان   مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: در آخرین روز هفته منابع طبیعی 6300 اصله نهال به یاد 6300 شهید استان کاشت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شیرزاد نجفی در مراسم درختکاری که به مناسبت هفته منابع طبیعی در دانشگاه لرستان برگزار شد، عنوان کرد: ظرف سه سال گذشته 200 میلیارد تومان در حوزه آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی به استان اختصاص پیدا کرد که منجر به یک انقلاب در عملیات آبخیزداری شد.

وی افزود: ظرف سه سال گذشته 300 هزار هکتار عملیات آبخیزداری انجام شد که عمده آن مربوط به خرم آباد بود، ما طی سال جاری در سیزده حوزه آبخیز خرم آباد عملیات آبخیزداری انجام دادیم که تاثیر آن در بارش های اخیر مشخص شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در ادامه به برنامه های هفته منابع طبیعی نیز اشاره کرد و گفت: روز جمعه هفته آینده که روز ایثار و شهادت نامگذاری شده کاشت 6300 اصله نهال را به یاد 6300 شهید لرستانی خواهیم داشت.

نجفی کاشت 1700 هکتار گیاه دارویی را در سال گذشته از اقدامات خوبی عنوان کرد که  منجر به توسعه کشت گیاهان دارویی و اشتغال زایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون نهال رایگان در لرستان توزیع می شود

یک میلیون نهال رایگان در لرستان توزیع می شود