مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-05اقتصادي

«باغ زندگی» و «باغ خاطره» در مشهد افتتاح شد


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: باغ زندگی برای تازه مزدوجین و تازه متولدین و باغ خاطره برای یادبود درگذشتگان و اهداکنندگان عضو آماده سازی شده که شهروندان می توانند نهال جدید در این باغ ها کاشته و یا روی درختان قدیمی پلاک گذاری کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: باغ زندگی برای تازه مزدوجین و تازه متولدین و باغ خاطره برای یادبود درگذشتگان و اهداکنندگان عضو آماده سازی شده که شهروندان می توانند نهال جدید در این باغ ها کاشته و یا روی درختان قدیمی پلاک گذاری کنند.

مهدی یعقوبی امروز در آیین رونمایی از مجموعه باغ زندگی و باغ خاطره با بیان اینکه سامانه ثبت نام در این طرح، از طریق سایت Gsms.

mashhad.

ir برای متقاضیان از اول اسفند راه اندازی شد، اظهارکرد: تا کنون تعداد زیادی از شهروندان برای کاشت درخت به نام فرزندانشان که تازه متولد شده اند و مزدوجینی که تازه ازدواج کرده اند در باغ زندگی و همچنین به یاد درگذشتگان و اهدا کنندگان عضو در باغ خاطره ثبت نام کرده اند و امروز همزمان با روز درختکاری فرایند درختکاری در باغ زندگی و باغ خاطره در عرصه کوه پارک آغازمی شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در مرحله اول برای کاشت درخت در باغ زندگی و باغ خاطره در کمربند سبز جنوبی حدود 30 هکتار زمین با ظرفیت 10 هزار اصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باغ زندگی» و «باغ خاطره» در مشهد افتتاح شد

«باغ زندگی» و «باغ خاطره» در مشهد افتتاح شد