مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-05سياسي

«بایدن» و «ترامپ» در باطن تفاوتی ندارند/ نباید به دشمن اعتماد کرد


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه «بایدن» و «ترامپ» در باطن تفاوتی با یکدیگر ندارند، گفت: نباید به دشمن اعتماد کرد زیرا آن ها اهل وفای به عهد نیستند.

- بجنورد- امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه بایدن و ترامپ در باطن تفاوتی با یکدیگر ندارند، گفت: نباید به دشمن اعتماد کرد زیرا آن ها اهل وفای به عهد نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد با اشاره به افتتاح فاز نخست موزه دفاع مقدس خراسان شمالی، اظهار کرد: امیدواریم این پروژه زودتر به اتمام برسد زیرا باید روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد و اینگونه موزه ها می تواند اثر مهمی در این امر داشته باشد.

امام جمعه بجنورد در ادامه به به فرا رسیدن عید مبعث اشاره داشت و ادامه داد: پیامبر باعث شد انسانیت و کمال گرایی در جامعه احیا شود.

وی با اشاره به نیروهای تربیت شده توسط پیامبر افزود: پیامبر تمدنی بر مبنای علم و حکمت و تهذیب ایجاد کرد.

حجت الاسلام نوری در ادامه به حملات آمریکا به برخی نقاط سوریه و آمریکا با دستور بایدن اشاره داشت و گفت: این رفتار نشان داد تفاوتی بین بایدن و ترامپ وجود ندارد زیرا ترامپ نیز دستور ترور شهید سلیمانی را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بایدن» و «ترامپ» در باطن تفاوتی ندارند/ نباید به دشمن اعتماد کرد

«بایدن» و «ترامپ» در باطن تفاوتی ندارند/ نباید به دشمن اعتماد کرد