مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-05دانش

دلیل حذف برخی کد رشته های دکتری


وزیر علوم از افزایش حوزه های برگزاری آزمون دکتری 1400 در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: امسال پروتکل های سخت گیرانه تری در خوزستان اعمال کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر منصور غلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون دکتری 1400 حوزه دانشگاه شهید بهشتی به اجرای کامل پروتکل های بهداشتی این آزمون اشاره کرد و گفت: امروز آزمون متمرکز دکتری سال 1400 در کشور برگزار می شود و بیش از 195 هزار داوطلب در این آزمون شرکت کردند و در 100 حوزه آزمون خود را می دهند.

وی در ادامه به افزایش حوزه های برگزاری آزمون دکتری 1400 اشاره کرد و افزود: سال گذشته تعداد حوزه های برگزاری آزمون دکتری 60 حوزه بود اما به دلیل افزایش فاصله صندلی ها و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تعداد حوزه ها امسال افزایش پیدا کرده است.

وزیر علوم همچنین خاطرنشان کرد: در استان خوزستان پروتکل های سخت تری برای برگزاری آزمون دکتری در نظر گرفتیم و امسال توصیه شد تعداد حوزه های برگزاری آزمون در این استان افزایش یابد.

دکتر غلامی همچنین تاکید کرد: حدود 45 درصد داوطلبان دکتری زنان و 55 درصد نیز آقایان تشکیل می دهند البته تعداد آقایان در دو تا از رشته های دکتری یعنی گروه فنی و مهندسی و دامپزشکی بیشتر از خانم ها هستند و در سایر گروه ها تعداد زنان داوطلب بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل حذف برخی کد رشته های دکتری

دلیل حذف برخی کد رشته های دکتری