مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-05اجتماعي

انباشت زباله در اطراف شهرها/ 6 شهردار به مراجع قضایی معرفی شدند


مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان با اشاره به موضوع انباشت زباله در اطراف و حریم شهرهای این استان گفت: در این راستا شش نفر از شهرداران به مراجع قضایی معرفی شده اند.

- مهرداد فتحی بیرانوند در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به موضوع انباشت زباله در حریم شهرهای لرستان اظهار داشت: کارگروه پسماند بالاترین مرجع سیاست گذاری در ارتباط با بحث مدیریت پسماند در لرستان است.

وی با بیان اینکه این کارگروه به ریاست معاونت عمرانی و دبیری محیط زیست برگزار می شود افزود: مصوبات این کارگروه برای همه شهرداری ها و دهیاری ها لازم الاجرا است و در صورت سرپیچی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان بیان داشت: لرستان دارای طرح جامع مدیریت پسماند است و متأسفانه در عملیاتی شدن آن از سوی شهرداری ها ضعف زیادی وجود دارد.

فتحی بیرانوند با تاکید بر اینکه طبق قانون و بر اساس طرح مدیریت جامع پسماند فقط 20 درصد از زباله ها باید دفن و ما بقی باید بازیافت شوند گفت: متأسفانه این امر در لرستان اجرایی نمی شود و در این ارتباط ما با چالش هایی مواجه هستیم و با شهرداری ها در رابطه با پسماندهای شهری مشکلاتی داریم.

وی ادامه داد: گزارش ها در این رابطه با کارگروه پسماند ارائه می شود و شهردارانی که در این راستا کوتاهی کرده اند مورد برخورد قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت زباله در اطراف شهرها/ 6 شهردار به مراجع قضایی معرفی شدند

انباشت زباله در اطراف شهرها/ 6 شهردار به مراجع قضایی معرفی شدند