مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-05اجتماعي

کشف 73 درصد از جرایم مربوط به مدارس و محیط های آموزشی در سال جاری


73 درصد از جرایم مربوط به مدارس و محیط های آموزشی در سال جاری کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی در نشست با مسئولین آموزش و پرورش استان با موضوع راهکارهای پیشگیری از سرقت در محیط های آموزشی با بیان اینکه 73 درصد از جرایم و سرقت های مربوط به مدارس در سال جاری کشف شده است، گفت: اگر رویکرد خود مراقبتی را در جامعه و منزل و محل کار نهادینه کنیم، نرخ جرایم و آسیب های اجتماعی بسیار پایین خواهد آمد.

رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: متاسفانه  بخشی از مدارس ما فاقد سرایدار می باشد که باید تدبیری برای تخصیص سرایدار به این مدارس اندیشید.

حبیبی گفت: ناجا به طور جدی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی خصوصا در سطح مدارس ورود کرده است و پیشگیری از سرقت اموال دولتی همواره از اولویت های این نهاد نظامی بوده است.

وی افزود: مدارس باید اسم آموزش و پرورش و یا آموزشگاه خود را بر روی اموالشان هک کنند زیرا این مساله محدودیت های زیادی را برای سارقان به وجود می آورد.

رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با تعطیلی مدارس آسیب پذیری اموال در محیط های آموزشی بسیار بالا رفته است و باید در راستای تقویت فیزیکی و نصب دوربین های مدار بسته در مکان های مناسب اقدامات لازم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 73 درصد از جرایم مربوط به مدارس و محیط های آموزشی در سال جاری

کشف 73 درصد از جرایم مربوط به مدارس و محیط های آموزشی در سال جاری