مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-05اجتماعي

آمار بیشتر حضور مردان در آزمون دکتری/زمان اعلام نتایج اولیه


رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه 55 درصد داوطلبان آزمون دکتری 1400 مرد هستند، گفت: نتیجه اولیه این آزمون دهه آخر فروردین ماه اعلام خواهد شد.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه 55 درصد داوطلبان آزمون دکتری 1400 مرد هستند، گفت: نتیجه اولیه این آزمون دهه آخر فروردین ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم خدایی صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون دکتری سال 1400 در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران به جزییات برگزاری این آزمون اشاره کرد و گفت: تعداد 185 هزار و 69 نفر برای شرکت در آزمون دکتری ثبت نام کرده اند که 45 درصد زن و 55 درصد آنها مرد هستند و تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به سال گذشته تعداد 5365 نفر بیشتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین داوطلب در رشته علوم انسانی و کمترین داوطلب در رشته زبان است، تصریح کرد: آزمون ورودی مقطع دکتری در 210 حوزه امتحانی و 110 شهرستان با فاصله یک متر و نیم در چینش صندلی ها برگزار می شود و ناظرین بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت تعیین شدند قبل و حین برگزاری آزمون ناظر بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی هستند.

دکتر خدایی تاکید کرد: در واقع تمام عوامل اجرایی ماسک و دستکش دارند و بازرسی توسط راکت دستی انجام شد؛ همچنین بازرسی بدنی به صورت سنتی قدیمی نیست و با توجه به اینکه تجربه برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بیشتر حضور مردان در آزمون دکتری/زمان اعلام نتایج اولیه

آمار بیشتر حضور مردان در آزمون دکتری/زمان اعلام نتایج اولیه