مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-05پزشكي

ما غسال نبودیم/ از طلبگی تا مرده شوری


سارا امید وندچالیبیش از یک سال از شیوع ویروس کادر درمان در این یک سال برای مبازره با این ویروس و نجات بیماران سنگ تمام گذاشته و حتی جان شان را نیز در این راه فدا کرده اند، علاوه بر کادر درمان افراد و قشرهای زیادی نیز به کمک مردم برای موضوعات مرتبط با این ویروس منحوس آمدند، از تهیه و تولید ماسک، ضدعفونی معابر و خیابان ها تا اقدام جهادی بزرگی که برای متوفیان این بیماری انجام شده است.

در ابتدا که این ویروس در زمستان سال گذشته وارد کشور ما شد شرایط آنقدر هولناک بود که کسی نمی توانست بیمارانی که از طریق این ویروس جانشان را از دست داده بودند غسل و کفن کند و افراد پس از مرگ با کرونا با ترس و لرز در گودال هایی با عمق زیاد دفن می شدند.

حجت الاسلام سیدابوالحسن میرعمادی به عنوان اولین نفرات و از آغازکنندگان امر تغسیل اموات کرونایی در استان مازندران است وی به همراه دوستانش کاری کردند که کمی از غم خانواده های اموات کرونایی که عزیزشان را مظلومانه از دست دادند، کاهش یابد و اموات آنان بدون اعمال شرعی دفن نشوند.

وی متولد سال 1361 در شهرستان قم است اما  اهل روستای اراء بخش چهاردانگه ساری، در سال 1387 با اخذ مدرک سطح دو حوزوی برای امر تبلیغ به ساری آمد، از همان سال تاکنون در حوزه های مختلف تبلیغی از جمله سخنرانی در مجامع عمومی و هیأت های مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما غسال نبودیم/ از طلبگی تا مرده شوری

ما غسال نبودیم/ از طلبگی تا مرده شوری