مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-05اجتماعي

دریافت سند کاداستر حریم 60 متری دریا در غرب مازندران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – نوشهر از دریافت سند تک برگ حریم 60 متری دریا در غرب این استان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – نوشهر خبر داد دریافت سند کاداستر حریم 60 متری دریا در غرب مازندران ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – نوشهر از دریافت سند تک برگ حریم 60 متری دریا در غرب این استان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

عبدالرضا سنگاری در نشست خبری خود با جمعی از خبرنگاران که به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی برگزار شد، از دریافت سند تگ برگ برای حریم 60 متری برای نخستین بار در کشور در حوزه این اداره کل خبر داد و گفت: برای تمامی حریم 137 کیلومتر حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران سند کاداستر تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه 106 کیلومتر از 137 کیلومتر حوزه اداره کل غرب مازندران آزاد سازی شده است، افزود: مابقی در اختیار دستگاههای نظامی، انتظامی و اداری است و با حمایت دستگاه قضا و توافق نامه ای که با مجتمع های رفاهی تنظیم شده است قرار است امکانات ساحل در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نوشهر با اشاره به اینکه یکی از اقدامات این اداره کل در اختیار قرار دادن حوزه شهری به شهرداری ها برای ایجاد فضای گردشگری ساح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت سند کاداستر حریم 60 متری دریا در غرب مازندران

دریافت سند کاداستر حریم 60 متری دریا در غرب مازندران