مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-05بين الملل

رییس پلیس کنگره آمریکا دست به دامان گارد ملی شد


رییس پلیس کنگره ایالات متحده با ابراز نگرانی نسبت به ادامه تهدیدهای احتمالی، از مقامات کنگره فدرال خواست تا از قدرت و نفوذ خود برای حفظ نیروهای گارد ملی در شهر «واشنگتن دی.

- رییس پلیس کنگره ایالات متحده با ابراز نگرانی نسبت به ادامه تهدیدهای احتمالی، از مقامات کنگره فدرال خواست تا از قدرت و نفوذ خود برای حفظ نیروهای گارد ملی در شهر واشنگتن دی.

سی.

استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به رغم گذشت دو ماه از یورش هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده به ساختمان کنگره فدرال، رییس پلیس موقت کنگره با ابراز نگرانی نسبت به تداوم این گونه تهدیدها از مقامات کنگره فدرال خواست تا از نفوذشان برای حفظ نیروهای گارد ملی در پایتخت آمریکا استفاده کنند.

یوگاناندا پیتمن در نامه ای که به رؤیت خبرگزاری آسوشیتدپرس رسید، خطاب به مقامات کنگره نوشت که هیأت ناظر بر فعالیت های سازمان تحت مدیریت وی تاکنون از تمدید وضعیت اضطراری مورد نیاز برای حفظ نیروهای گارد ملی در این شهر خودداری کرده اند.

پیتمن گفت که وی برای اقناع این هیأت سه نفره پایتخت به کمک مقامات کنگره نیاز دارد.

در این نامه، فهرست اقدام های موردنظر هیأت ناظر شامل حذف بخشی از حصارهای نصب شده دورتادور محوطه کنگره و همچنین کاهش نیروهای گارد ملی از 5،200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس کنگره آمریکا دست به دامان گارد ملی شد

رییس پلیس کنگره آمریکا دست به دامان گارد ملی شد