مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 03:452021-03-05سياسي

طلاب با تهذیب نفس و کسب معارف قرآنی، رسالت خود را انجام دهند


نشست هم اندیشی مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه لرستان، 14 اسفند با نماینده ولی فقیه در لرستان، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور و مدیران و معاونان مدارس علمیه استان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

- ایسنا/لرستان نشست هم اندیشی مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه لرستان، 14 اسفند با نماینده ولی فقیه در لرستان، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور و مدیران و معاونان مدارس علمیه استان در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والسملمین محمد عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در این نشست با بیان اینکه برای نهادینه کردن معارف تهذیبی در مدارس باید اساتید با اخلاص و سعه صدر، آموزه های اخلاقی و معنوی در بین طلاب را نهادینه کنند، به نقش اساتید حوزه در گسترش اخلاق قرآنی اشاره کرد و افزود: طلاب باید با تهذیب نفس و کسب معارف قرآنی بتوانند رسالت تبلیغی خود را در جامعه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برای گسترش برنامه های تهذیبی در مدارس برنامه ریزی دقیق انجام شود، اظهار کرد: برای تحقق این امر باید اساتید و معاونان تهذیب در مدارس مسائل اخلاقی را موضوع یابی کنند و براساس آنها برنامه های قرآنی و تهذیبی اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب با تهذیب نفس و کسب معارف قرآنی، رسالت خود را انجام دهند

طلاب با تهذیب نفس و کسب معارف قرآنی، رسالت خود را انجام دهند