مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 01:452021-03-04ورزشي

عملکرد راضی کننده وزنه برداران پارالمپیکی در قهرمانی کشور


سرمربی تیم ملی وزنه برداران پارالمپیکی با ابراز رضایت نسبت به عملکرد وزنه برداران در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: بعد از 2 سال دوری از مسابقات، - سرمربی تیم ملی وزنه برداران پارالمپیکی با ابراز رضایت نسبت به عملکرد وزنه برداران در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: بعد از 2 سال دوری از مسابقات، عملکرد وزنه برداران از نظر رکوردی راضی کننده بود.

علی اصغر رواسی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد وزنه برداران در مسابقات قهرمانی کشور که به مناسبت اولین سالگرد درگذشت سیامند رحمان برگزار شد، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری که بعد از 2 سال به مناسبت اولین سالگرد درگذشت سیامند رحمان در سالن وزنه برداری فدراسیون برگزار شد از نظر کیفی راضی کننده بود، اما از لحاظ کمی تعداد وزنه برداران شرکت کننده راضی کننده نبود.

وی با اشاره به عملکرد خوب وزنه برداران تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشور، اظهار کرد: با وجود این که 2 سال شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نبودیم اما رکوردهای ثبت شده توسط وزنه برداران تیم ملی راضی کننده و خوب بود.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری با بیان این که جای سیامند رحمان در این مسابقات خالی بود، گفت: جای سیامند نه تنها در وزنه برداری ایران بلکه در دنیا خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد راضی کننده وزنه برداران پارالمپیکی در قهرمانی کشور

عملکرد راضی کننده وزنه برداران پارالمپیکی در قهرمانی کشور