مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 22:202021-03-04سياسي

دشمنان اسلام در پس پرده جریان های تکفیری قرار دارند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ما ضد سلفیت هستیم چرا که دشمنان اسلام در پشت و پس پرده جریان های تکفیری قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با امام جمعه، هیئت امنا و کادر آموزشی مسجد جامع قبای بهاران اظهار کرد: هدف از کار و برنامه این است که برای خود، دین، جامعه و حکومت مثمرثمر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که خداوند در صدد احیای ما است ما نیز باید در مسیر دفاع از ارزش ها و حفظ دین تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر ضرورت معرفی جذابیت های دین، گفت: دین جذابیت های زیادی دارد که باید به درستی تبیین و تبلیغ شود.

حجت الاسلام پورذهبی اذعان داشت: اگر پیامبر مکرم اسلام فقط به عبادت، نماز و روزه اکتفا می کرد دین اسلام تا این سطح گسترش پیدا نمی کرد، دین اسلام از یک نفر شروع شد و در زمان رحلت پیامبر مکرم اسلام  چند صد هزار نفر مسلمان بودند.

وی افزود: ایجاد جذابیت در دین مبین اسلام دلیل اصلی جذب بی شمار انسان ها به این دین الهی است که پیامبر(ص) با ایجاد این جذابیت ها  مشرکین را پای سفره اسلام آورد و لذا مهم ترین وظیفه ما به عنوان روحانی، طلبه و مبلغ دینی این است که در دین جذابیت ایجاد کنیم تا دیگران جذب دین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اسلام در پس پرده جریان های تکفیری قرار دارند

دشمنان اسلام در پس پرده جریان های تکفیری قرار دارند