مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 21:102021-03-04اقتصادي

طرح های بندرشهید رجایی زمینه ساز اشتغال و کیفیت خدمات راهبردی است


افتتاح 20 پروژه سرمایه گذاری و زیرساختی هم از نظر اشتغال و هم ارتقا کیفیت و کمیت خدمات در بزرگترین بندرتجاری کشور بسیار راهبردی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راستاد پنجشنبه شب در حاشیه افتتاح 20 پروژه زیرساختی و سرمایه گذاری در بندر شهید رجایی در جمع خبرنگاران با اشاره به سرمایه گذاری های قابل توجه بخش خصوصی در بنادر ایران اظهار داشت: بخشی از این پروژه ها شامل تاسیسات زیربنایی، روبنایی و پروژه هایی است که توسط سازمان بنادر و دریانوردی از محل منابع داخلی سازمان و بخش خصوصی تامین شده است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: در زمینه جذب سرمایه گذاری با بخش خصوصی در بنادر تجاری کشور شاهد اعتماد از طرف شرکت های خصوصی هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد درآینده نزدیک و تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید 2 پروژه مهم بندر شهید رجایی( طرح توسعه فاز سوم بندرشهید رجایی و اسکله های نفتی) به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، امروز همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر شهید رجایی، شناور طناب گیر، در ردیف شناورهای تعهد شده برای سال جهش تولید در بندرعباس به آب انداخته شد و چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر استان و یک دستگاه ایکس ریز در ابوموسی مورد بهره برداری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های بندرشهید رجایی زمینه ساز اشتغال و کیفیت خدمات راهبردی است

طرح های بندرشهید رجایی زمینه ساز اشتغال و کیفیت خدمات راهبردی است