مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 20:052021-03-04اجتماعي

چقدر ساختمان مدارس برای دانش آموزان جذاب است؟


همواره در گوشه و کنار کشور، خبرهایی از افتتاح مدرسه شنیده می شود؛ مدارسی که دولت یا خیّر و یا دولت با مشارکت خیرین ساخته است اما چقدر این مدارس برای دانش آموزان جذاب است؟ چقدر بچه ها شوق رفتن به مدرسه دارند؟ - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: فضای آموزشی کشور در سال 83 حال و روز دوست ندارم .

* ماجرای افتتاح یک مدرسه دیروز در سفر محسن حاجی میرزایی به استان گیلان، یک مدرسه افتتاح شد.

این دبستان در منطقه چمارسرای رشت واقع شده و از مدارس قدیمی استان گیلان است که به دلیل قدمت بالا، در طرح تخریب و بازسازی قرار گرفت.

این مدرسه در قالب 12 کلاس درس با زیربنای آموزشی بالغ بر2270 مترمربع احداث شده و دارای 12 کلاس، 13 اتاق اداری ـ معلم، یک کتابخانه محله محور، یک نمازخانه، 2 کارگاه ـ آزمایشگاه، یک سرایداری و 2 اتاق بهداشت ـ پرورشی است که توسط اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان با هزینه ای بالغ بر 75 میلیارد ریال ساخته شد.

مراسم افتتاح این مدرسه با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ارسلان زارع استاندار گیلان و برخی دیگر از مسئولان ارشد کشوری و استانی برگزار شد و این مدرسه آماده بهره برداری دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر ساختمان مدارس برای دانش آموزان جذاب است؟

چقدر ساختمان مدارس برای دانش آموزان جذاب است؟