مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 19:552021-03-04اقتصادي

کمک های مردمی گیلان روانه منطقه زلزله زده سی سخت شد


یک کامیون کمک های مردمی به ارزش تقریبی 170 میلیون تومان از گیلان برای جبران بخشی از خسارات وارده به مردم زلزله زده، روانه سی سخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کمک به همنوعان در ایران اسلامی به عنوان یک عبادت اجتماعی پذیرفته شده است و هر جا که دستی به یاری دراز شود، ایرانیان برای کمک رسانی از جان مایه می گذارند.

استان گیلان نیز به کرات در تاریخ نشان داده که هر جا توان خواهی یاری بطلبد، فرزندان میرزا کوچک سر از پا نشناخته و به یاری رسانی در فضای همدلی و هم زبانی شتافته اند.

مردم گیلان در ادوار و سنوات نشان داده که همیشه یاری رسان محرومان و مستضعفان بوده و این حسن عاقبت طلبی خود را در برگ تاریخ تمدن و فرهنگ دراز خود به اثبات رسانده اند.

گیلانیان از جنگ تحمیلی با تقدیم 1000 کامیون کمک مؤمنانه گرفته تا یاری رسانی به آسیب دیدگان در سیل و زلزله غرب کشور پیشینه ای درخشان دارند و درماندن وسط میدان زبان زد عام و خاص هستند.

با زلزله 4.

5 ریشتری در سی سخت استان چهار محل و بختیاری که شدت زلزله آسمان را سقف مردم و خاک و مخروبه، تشک مردان و زنان آن دیار شد، در همان روز کمک های مردمی روانه آن منطقه شد.

گروه های مردمی در کنار دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در کنار یکدیگر قرار گرفتند و از همان روز پس از نجات جان مصدومان، در پی تأمین مسکن، غذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مردمی گیلان روانه منطقه زلزله زده سی سخت شد

کمک های مردمی گیلان روانه منطقه زلزله زده سی سخت شد