مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-04بين الملل

کشته و زخمی شدن چند شهروند یمنی در حمله مزدوران ائتلاف سعودی


حمله توپخانه ای مزدوران ائتلاف سعودی به محله ای مسکونی در شهر صاله استان تعز یمن به کشته شدن دو شهروند یمنی و زخمی شدن بیش از 10 نفر دیگر منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمله توپخانه ای مزدوران ائتلاف سعودی به منطقه ای مسکونی در استان تعز در جنوب غرب برجای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المسیره، مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در حمله توپخانه ای به محله الجمله در شهر صاله در استان تعز دو شهید و بیش از 10 زخمی برجای گذاشت.

 شهر صاله یمن بارها هدف شلیک خمپاره ای یا توپخانه ای مزدوران ائتلاف سعودی قرار گرفته که اغلب اوقات از بین غیرنظامیان یمنی و به ویژه کودکان قربانی گرفته است.

در طول شش سالی که از آغاز جنگ یمن می گذرد، استان تعز در جنوب غرب صحنه یکی از طولانی ترین نبردها بوده است بخشی از این استان در اشغال ائتلاف سعودی و مزدورانش است و بخش دیگر هم تحت کنترل دولت نجات ملی یمن دارد.

نیروهای مسلح یمن روز سه شنبه سامانه پدافند هوایی ائتلاف سعودی و همچنین مناطق ابعر و حیفان را هدف گرفتند که با کشته و زخمی شدن ده ها نفر از نیروهای ائتلاف سعودی و گریختن مابقی و از کار افتادن یک خودروی زرهی آنها همراه شد.

تجاوز نظامی ائتلاف سعودی به یمن کمتر از یک ماه دیگر وارد هفتمین سال خود می شود و در طول این سال ها، این کشور تحت محاصره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن چند شهروند یمنی در حمله مزدوران ائتلاف سعودی

کشته و زخمی شدن چند شهروند یمنی در حمله مزدوران ائتلاف سعودی