مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 19:152021-03-04اقتصادي

آغاز توزیع سه میلیون نهال به مناسبت روز درختکاری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: امروز همزمان با روز درختکاری آغاز توزیع سه میلیون نهال را در سطح استان اردبیل و در بین شهروندان شاهد هستیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: امروز همزمان با روز درختکاری آغاز توزیع سه میلیون نهال را در سطح استان اردبیل و در بین شهروندان شاهد هستیم.

شهامت هدایت روز پنجشنبه 14اسفندماه در مراسم گرامیداشت روز درختکاری در اردبیل اظهار کرد: کاشت درخت در حقیقت کمک به تولید اکسیژن و سلامت جامعه است و هیچ کس حق ندارد منابع طبیعی و خدادادی را پایمال کرده و یا به هدر بدهد.

وی تاکیدات دین اسلام و قرآن را در حفظ منابع طبیعی و کاشت درخت یادآور شد و تصریح کرد: غفلت انسان ها در سال های اخیر سبب شده تا اکوسیستم و نظم و انضباط آن به هم بخورد که نتیجه آن عقوبت الهی و گرفتار شدن در مشکلات متعدد است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تغییرات اقلیمی، کمبود آب و گرم شدن زمین را از نتایج غفلت انسان در صیانت از منابع و مواهب خدادادی اعلام کرد و گفت: استان اردبیل تنها استانی است که قطع درخت در آن به خاطر مبلمان شهری و یا سایر توسعه ها اتفاق نمی افتد و ما باید همین روند را در توسعه فضای سبز و کاشت درختان در پیش بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع سه میلیون نهال به مناسبت روز درختکاری

آغاز توزیع سه میلیون نهال به مناسبت روز درختکاری