مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-04اقتصادي

جایگاه خوب بوشهر در صادرات و واردات


بندر بوشهر جایگاه خوبی در صادرات و واردات همچنین بخش دریانوردی کشور داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، 12 هزار و 500 کیلومتر بزرگراه در کشور وجود داشت که تا پایان فرصت خدمت گزاری دولت دوازدهم این میزان به 20 هزار کیلومتر افزایش پیدا می کند که این می تواند جهش بزرگی در این بخش باشد.

این مقام مسؤول بیان کرد: همچنین در بخش فعالیت های آزاد راهی نیز برای توسعه جاده های شریانی کشور سرمایه گذاری بخش خصوصی مورد توجه قرار دارد.

اسلامی یادآور شد: در آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید طول آزادراه های کشور 2 هزار و 100 کیلومتر بود که تلاش می شود تا پایان دولت دوازدهم با افزایش 50 درصدی این میزان به سه هزار و 100 کیلومتر افزایش یابد.

وی گفت: در زمان حاضر چهار هزار کیلومتر آزاد راه دیگر در بخش مطالعات و اجرا در دستور کار است که در سال های بعد افتتاح می شود.

  اسلامی از جمله طرح های افتتاح شده در بخش آزادراهی را آزاد راه کنار گذر جنوب البرز که بخشی از راه ابریشم است عنوان کرد و افزود: آزاد راه اصفهان - شیراز نیز سال آینده افتتاح و اجرای آزاده راه شیراز - بوشهر نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی در باره توسعه ناوگان هوایی کشور بیان کرد: هر چند حرکت های تروریستی اقتصادی آمریکا مانع رشد ناوگان هواپیمایی کشور شده است ولی با وجود تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه خوب بوشهر در صادرات و واردات

جایگاه خوب بوشهر در صادرات و واردات