مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-04اقتصادي

قالب اقتصادی موجود را باید شکست


اگر بخواهیم از ایستگاه فعلی اقتصادمان بگذریم نیازمند شکستن قالب موجود هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، رستم قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد اصلی ترین موضوع کشور است که می شود با برنامه ریزی مناسب این مشکل را حل کرد که در این زمینه وظیفه ما رسیدگی به معیشت مردم است.

معاون اقتصادی سپاه قدس گفت: بالاترین سطح توسعه در صنعت و نفت 100 سال اخیر در سال های 90 و 91 با وجود تحریم های آمریکا، اروپا و سازمان ملل بود که نشان می دهد در سخت ترین شرایط گشایش های خوبی اتفاق می افتد.

قاسمی با اشاره به شرایط موجود اقتصادی کشور بیان کرد: اگر بخواهیم از ایستگاه فعلی اقتصادمان بگذریم نیازمند شکستن قالب موجود هستیم و شکستن این قالب بدون شک با مقاومت هایی روبه رو خواهد شد که نیازمند آن اقتدار است.

وی ادامه داد: برای شکستن قالب فعلی اقتصاد و ریل گذاری جدید آن نیازمند دو مؤلفه اقتدار و سازوکار هستیم که باید همراه باهم باشند تا بتوانیم مسیر اقتصادی کشور را تغییر دهیم.

وزیر اسبق نفت عنوان کرد: تحریم ها از تأثیرگذاری بالایی برخوردار است اما همهٔ مشکلات موجود کشور از تحریم ها نیست برای حل این مشکلات دیگر با اصلاح کردن رویه راه به جایی نخواهیم برد و باید تغییرات اساسی ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالب اقتصادی موجود را باید شکست

قالب اقتصادی موجود را باید شکست