مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-04ورزشي

شهیدی که دفاع از کشور را بر دندانپزشکی و کاپیتانی سپاهان ترجیح داد


شهید غازی در شرایط قبل و بعد انقلاب در میدان حضور داشت و در عرصه ورزش به عنوان نیروی انقلابی فعالیت می کرد و به عنوان یک ورزشکار می تواند الگویی در عرصه ورزش برای جوانان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار جلال احمدی بعداز ظهر امروز در 37 امین سالگرد شهادت جاویدالاثر شهید حسن غازی اظهار داشت: شهید غازی از قهرمانان عرصه دفاع مقدس و الگوی بی بدیل و جاودانه بود؛ همانطور که پیکر او در طلاییه جاودان شد نام او هم در آسمان ها جاویدان شد.

فرمانده گروه موشکی 15 خرداد ادامه داد: شهید غازی در شرایط قبل و بعد انقلاب در میدان حضور داشت و در عرصه ورزش به عنوان نیروی انقلابی فعالیت می کرد و به عنوان یک ورزشکار می تواند  الگویی در عرصه ورزش برای جوانان باشد.

وی تصریح کرد: او در سال های اول انقلاب به عنوان یکی از جوانان که حضرت امام از آن ها به نام سرباز خود نام می برد فعالیت می کرد و در تمام عرصه های ورزشی، علم و دانش و فرهنگی حضور فعال داشت.

احمدی خاطرنشان کرد: شهید حسن غازی در دانشگاه رشته دندانپزشکی قبول شد ولی به این رشته در این حیطه پشت پا زد و در دوره دفاع مقدس به عنوان فرمانده گردان وارد صحنه نبرد شد و از طرف فرماندهان، پایه گذار اولین گروه توپخانه محرم و 15 خرداد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که دفاع از کشور را بر دندانپزشکی و کاپیتانی سپاهان ترجیح داد

شهیدی که دفاع از کشور را بر دندانپزشکی و کاپیتانی سپاهان ترجیح داد