مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-04سياسي

قوه قضاییه برای حل مشکلات شهرک صنعتی ورامین ورود کند


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات شهرک های صنعتی گفت: از رییس قوه قضاییه می خواهیم هیات ویژه ای را برای بررسی مشکلات شهرک صنعتی ورامین در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر پنج شنبه در مراسم غرس 2 اصله نهال میوه که به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان در شهرک صنعتی ورامین برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از رییس قوه قضاییه درخواست داریم که هیأت ویژه رسیدگی و بازرسان دستگاه قضا را به شهرک صنعتی ورامین مأموریت بدهند، که این عزیزان از نزدیک مشکلات این شهرک را بررسی کنند.

محمودی کاشت درخت را حرکتی با برکت خواند و در خصوص مشکلات شهرک صنعتی ورامین گفت: مسئولان باید بدانند، این شهرک نیازمند توجه بیشتری است، در سال جهش تولید زیبنده نیست، کارهای این شهرک همچنان با مشکلات باقی بماند.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در خصوص روز درختکاری بیان داشت: درختکاری و اهمیت به منابع طبیعی از جمله مواردی است که در دین مبین اسلام دارای اهمیت زیادی بوده و بارها بر این امر تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه برای حل مشکلات شهرک صنعتی ورامین ورود کند

قوه قضاییه برای حل مشکلات شهرک صنعتی ورامین ورود کند