مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-04سياسي

قمی ها برای نشان دادن پیوند دوستی با هم، درخت بکارند


استاندار قم ظهر امروز با همراهی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در محوطه استانداری به غرس نهال پرداخت.

- ایسنا/قم استاندار قم ظهر امروز با همراهی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در محوطه استانداری به غرس نهال پرداخت.

مراسم کاشت نهال در آستانه 15 اسفندماه روز درختکاری، امروز با حضور بهرام سرمست استاندار و محمد شعاعی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در محوطه استانداری قم برگزار شد.

سرمست در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ما از تمام قمی ها می خواهیم درختی را به نشانی دوستی با یکدیگر غرس کنند، اظهار کرد: ما تلاش می کنیم تا کاشت درخت را به عنوان یک موضوع دینی در سطح استان رواج دهیم.

وی اضافه کرد: بنده نیز در دوران کودکی خود یک درخت کاشتم که هنوز این درخت پابرجاست و هرگاه آن را می بینم نشاط و شادی خاصی پیدا می کنم.

سرمست با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه های توسعه پایدار فضای سبز و درختکاری است، عنوان کرد: ما می توانیم درختی را به یاد شهدای گرانقدر غرس کنیم تا هم حافظ ارزش ها و هم حافظ منابع طبیعی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع درختکاری فرقی میان شهروند و استاندار نیست چراکه درخت جزو ملزومات زندگی انسان است و در دوران توسعه شهرنشینی بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند گسترش فضای مجازی و افزایش درختکاری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی ها برای نشان دادن پیوند دوستی با هم، درخت بکارند

قمی ها برای نشان دادن پیوند دوستی با هم، درخت بکارند