مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 17:502021-03-04سياسي

توانمند سازی مددجویان از بهترین رویکردهای کمیته امداد است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تلاش برای رفع مشکل دیگران خصوصاً اقشار ضعیف و نیازمند، انسانها را به تعالی می رساند.

- حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در دیدار با تعدادی از مدیران و کارکنان کمیته امداد استان ایلام که در آستانه هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد صورت گرفت بیان کرد: یکی از مشکلات دنیای سرمایه داری در جهان امروز این است که افراد اغلب برای رفع مشکلات خود و انباشتن به دارایی های خود تلاش می کنند و چندان به فکر دیگران نیستند.

وی افزود: خوشبختانه در کشور ما حس نوعدوستی و کمک به دیگران از دیرباز وجود داشته و تعیین مناسبتهایی همچون هفته احسان و نیکوکاری در ترویج چنین سنتهای حسنه ای بسیار تأثیرگذار بوده است.

امام جمعه ایلام در ادامه با عنوان اینکه استان ایلام در ابعاد مختلفی ظرفیتهای کم نظیری برای توسعه دارد گفت: اگر از همه این ظرفیتها استفاده شود با توسعه اشتغال زایی محرومیت ها به حداقل می رسد .

کریمی تبار در ادامه به برخی فعالیتهای کمیته امداد اشاره کرد و گفت: سیاست توانمند سازی و ایجاد شغل برای مددجویان و ایجاد درآمد پایدار برای آنان از بهترین رویکردهای کمیته امداد بوده که در نتیجه چنین سیاستی خانواده های بسیاری در سالهای اخیر از افرادی مستمری بگیر و نیازمند به افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمند سازی مددجویان از بهترین رویکردهای کمیته امداد است

توانمند سازی مددجویان از بهترین رویکردهای کمیته امداد است