مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 17:102021-03-04سياسي

تحریم های ایران حفظ شود/ترور سردار سلیمانی اشتباه نبود


کالین کال گزینه پیشنهادی دولت بایدن برای تصدی سمت معاونت وزیر دفاع ضمن حمایت صریح از ترور سردار سلیمانی توسط دولت آمریکا، خواستار حفظ کلیه تحریم های ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز 11، گزینه تصدی سمت معاونت وزیر دفاع در امور سیاسی دولت بایدن در جلسه بررسی صلاحیت خود ضمن حمایت از لزوم پابرجایی تحریم های واشنگتن علیه ایران، از اقدام ترامپ در ترور سردار سلیمانی نیز تمجید کرد.

بر اساس این گزارش، کالین کال در جریان برگزاری جلسه رسیدگی به صلاحیت وی برای تصدی پست معاونت وزیر دفاع آمریکا در مجلس سنا، بر لزوم پابرجایی تحریم های واشنگتن علیه ایران تا زمان بازگشت تهران به تعهدات برجامی خود تاکید کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از سناتورها در خصوص نظر وی در خصوص ترور سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از این اقدام دولت ترامپ حمایت کرده و تنها از تنش های موجود در پس اقدام تروریستی مذکور ابراز نگرانی کرد.

کال در بخش دیگری از دفاعیات خود، همچنین از اقدام دولت ترامپ در انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی از تل آویو به بیت المقدس نیز حمایت کرد.

گزینه پیشنهادی دولت بایدن برای تصدی سمت معاونت وزارت دفاع آمریکا، همچنین تاکید کرد که کلیه تحریم های ادعایی ایالات متحده در موضوع حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های ایران حفظ شود/ترور سردار سلیمانی اشتباه نبود

تحریم های ایران حفظ شود/ترور سردار سلیمانی اشتباه نبود