مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-04اقتصادي

فعلاً محدودیتی برای سفرهای نوروزی نداریم


فرماندار فیروزکوه با اشاره به اینکه خروجی شهرهای استان مازندران به سمت تهران نیازمند کنترل بیشتری است گفت: فعلاً محدودیتی برای سفرهای نوروزی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدستورالعملی را در این خصوص هنوز ابلاغ نکرده است، فعلاً محدودیتی در سفرهای نوروزی نداریم.

وی مهمترین برنامه های ایام نوروز رو بر سه محور مراقبت، نظارت و حمایت عنوان کرد و گفت: اکیپ هایی که از ابتدای زمان اجرای محدودیت ها در ورودی و خروجی شهر مستقر شدند همچنان حضور داشته و در ایام نوروز تحت عنوان نظارت بر سفر اقدامات مراقبتی و نظارتی را اعمال خواهند کرد.

مهری خواستار حضور مستمر مدیران در ایام نوروز در سطح شهرستان شد و خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی، خدمات رسان، امدادی و انتظامی با آمادگی کامل در ایام نوروز در صحنه حضور داشته باشند و ارزیابی عملکرد مدیران در پایان این ایام سنجیده خواهد شد.

فرماندار تاکید کرد: شهرداری ها و دهیاری ها می بایست بمنظور گرامیداشت ایام نوروز باستانی و ایجاد شور و نشاط در سطح شهرستان نسبت به فضا سازی محیطی و نظافت شهر و روستا اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نباید وزن خدمات دولت در شهرستان کاهش پیدا کند، تصریح کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار نیز می بایست در خصوص معیشت مردم و تأمین اقلام اساسی با نظارت و مدیریت قوی تری عمل کند و با احساس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلاً محدودیتی برای سفرهای نوروزی نداریم

فعلاً محدودیتی برای سفرهای نوروزی نداریم