مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-04پزشكي

روند افزایشی کرونا در 4شهرستان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند افزایشی کروناویروس در 4 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند افزایشی کروناویروس در 4 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.

دکتر پرویز یزدانپناه از افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: متاسفانه در طی 24ساعت گذشته دکتر محمد زارعی از پزشکان خوش اخلاق که متخصص داخلی بودند و در بیمارستان های یاسوج درمان بیماران کرونایی را انجام می داد و جان بسیاری از هم استانی ها را نجات داده بود خود قربانی کرونا شد و به خیل شهدای سلامت میهن پیوست.

وی تصریح کرد: هم اکنون 168 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 33 نفر مبتلای قطعی و 10 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 25 هزار و 153 مورد گزارش شده است.

دکتر پرویز یزدانپناه تاکید کرد: از 1437 نمونه دریافت شده که حدود 10 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط در کهگیلویه، بویراحمد، گچساران، دنا و بقیه در سایر شهرستان های استان هستند، بیشترین درصد موارد مثبت تست pcr در شهرستان کهگیلویه(27


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی کرونا در 4شهرستان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است

روند افزایشی کرونا در 4شهرستان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است