مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-04اقتصادي

مطالبه معافیت روستاییان اهوازی از پرداخت عوارض آزادراه


اهالی بیش از 15 روستای نزدیک اهواز خواستار معافیت از پرداخت عوارضی آزادراه بندر امام یا احداث جاده دسترسی از محل مسوولیت های اجتماعی شرکت صنایع فولاد خوزستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اهالی 15 روستای اهواز به علت قرار گرفتن در آزادراه اهواز - بندرامام و الزام پرداخت عوارضی خواستار رفع این مشکل هستند.

بدر عطیوی دهیار روستای ام الطرفه در گفت وگو با خبرنگار فارس، گفت: حدود 380 نفر در این روستا ساکن هستند و بسیاری از اهالی به علت مشکل بیکاری به مناطق حاشیه ای اهواز مانند کوی مدرس و اسلام اباد مهاجرت کرده اند.

وی گفت: اهالی روستا به شهر تردد دارند و آنهایی که به شهر مهاجرت کرده اند نیز به طور مرتب به دیدار آشنایان خود و زیارت درگذشتگان به روستا می آیند اما این ترددها باعث وارد آمدن هزینه گزاف به روستاییان به علت هزینه عوارضی شده است.

عطیوی با اشاره به وقوع چندیت درگیری بین اهالی روستا و متولیان عوارضی، عنوان کرد: این روستا تا عوارضی 4 کیلومتر و تا شهر اهواز کمتر از 10 کیلومتر فاصله دارد و به این علت ترددها بسیار است.

  آلبوعطوی از روحانیون مطالبه گر روستا گفت: اهالی روستاهای این مسیر خواهان معافیت از پرداخت عوارضی جاده و یا احداث جاده ای جداگانه برای تردد اهالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه معافیت روستاییان اهوازی از پرداخت عوارض آزادراه

مطالبه معافیت روستاییان اهوازی از پرداخت عوارض آزادراه