مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-04ورزشي

شیمیدر قم گلزن ترین تیم لیگ برتر بسکتبال / جدال با خوزستانی ها در پلی آف


تیم بسکتبال شیمیدر قم به عنوان گلزن ترین تیم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در آغاز پلی آف این بازی ها به مصاف تیم خانه بسکتبال خوزستان خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با پایان دیدارهای مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از روز جمعه بازی های مرحله پلی آف استارت خواهد خورد ولی تیم بسکتبال شیمیدر قم نخستین بازی خود در این مرحله را روز شنبه شانزدهم دی ماه در سالن آزادی برابر تیم خانه بسکتبال خوزستان انجام می دهد.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم مرحله مقدماتی را با کسب 12 برد، 2 باخت، 1269 گل زده، 1039 گل خورده، تفاضل گل 230 و 24 امتیاز به عنوان تیم دوم جدول رده بندی گروه دوم به پایان رساندند و در این مرحله با تیم رده هفتم گروه نخست یعنی خانه بسکتبال خوزستان روبه رو می شوند.

تیم شیمیدر قم در 14 بازی مرحله گروهی این فصل 10269 گل زد تا عنوان گلزن ترین تیم این فصل را به خود اختصاص دهد، در حالی که بعد از شیمیدر تیم شهرداری گرگان با 1214 گل زده در رتبه دوم است و تیم مهرام با 1211 گل زده رده سوم گلزن ترین تیم های مرحله مقدماتی را در اختیار دارد.

نماینده بسکتبال قم در مرحله اول پلی آف باید با تیم رده هفتم جدول رده بندی گروه نخست یعنی خانه بسکتبال خوزستان دیدار کند، بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بسکتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم گلزن ترین تیم لیگ برتر بسکتبال / جدال با خوزستانی ها در پلی آف

شیمیدر قم گلزن ترین تیم لیگ برتر بسکتبال / جدال با خوزستانی ها در پلی آف