مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-04اقتصادي

خودکفایی کشور در تولید مرغ سلامت طی سال آینده


ایران در صنعت تولید مرغ سلامت تا سال آینده به خودکفایی خواهد رسید که این امر، زمینه بهبود وضعیت بازار را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام حسن درویشیان در دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه صنعت مرغداری در کشور اهمیت بسیار بالا و استراتژیکی دارد، اظهار داشت: نزدیک به 90 درصد نهاده های دامی در کشور از طریق واردات تامین می شود.

وی بیان کرد: وقتی در کشور زیرساخت اولیه و نعمت های خدادادی برای تولید وجود دارد چرا باید دست رو دست گذاشت و چشم به خارج از کشور دوخت؟.

رییس سازمان بازرسی کل کشور رکن اساسی توسعه را اراده و عزم جدی عنوان  و بیان کرد: این امر همکاری، همدلی و اقدام جهادی در عرصه های مختلف کشور را می طلبد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان از سوی قوه قضاییه حمایت میدانی، علمیاتی و حقوقی می شوند، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به کار گرفته ایم.

درویشیان لازمه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را افزایش تولید دانست و اظهار داشت: امروز چالش جدی ما در کشور بحث اشتغال است و باید اذعان کنیم که بیکاری منجر به بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و حتی امنیتی می شود و دشمنان نظام اسلامی را نسبت به آسیب ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی کشور در تولید مرغ سلامت طی سال آینده

خودکفایی کشور در تولید مرغ سلامت طی سال آینده