مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-04اقتصادي

کاشت 60 هزار اصله نهال در فردیس/افزایش یک متری سرانه ها


در راستای توسعه فضای سبز شهری ، بیش از 7 هزار و 700 متر مربع به وسعت فضای سبز شهر فردیس افزوده و سرانه فضای سبز حدود یک متر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار فردیس، بعد از ظهر امروز، در حاشیه مراسم روز درختکاری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهر فردیس از طریق ایجاد پارک های محله ای در دستور کار قرار دارد، گفت: با احداث پارک خیزران به وسعت هزار متر مربع، پارک حاشیه رودخانه فردیس در شهرک وحدت به وسعت 4 هزار و 200 متر مربع و پارک حاشیه بلوار بیات با مساحت 2 هزار و 500 متر مربع، در مجموع 7 هزار و 700 مترمربع به وسعت فضای سبز شهر فردیس اضافه می شود.

وی افزود:  در حال حاضر سرانه فضای سبز در شهر فردیس حدود 3 متر است که با اضافه شدن این پارک ها، سرانه فضای سبز در فردیس به 3.

8 متر می رسد.

شهردار فردیس  از کاشت 60 هزار اصله درخت در فردیس خبرداد و افزود: از اول اسفندماه تا کنون 30 هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر فردیس کاشته شده و تا پایان سال نیز 30 هزار اصله نهال دیگر کاشته می شود که با توجه به شرایط کم آبی از گونه های غیر آبدوست از جمله زیتون تلخ، سرو نقره ای، کاج تهران  و سرو شیراز استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 60 هزار اصله نهال در فردیس/افزایش یک متری سرانه ها

کاشت 60 هزار اصله نهال در فردیس/افزایش یک متری سرانه ها