مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-04پزشكي

پیاده روی آهسته می تواند خطر مرگ و میر را درمیان بازماندگان سرطان افزایش دهد


پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافته اند که پیاده روی با سرعت کم می تواند یکی از عواملی باشد که خطر مرگ و میر را در میان بازماندگان سرطان افزایش می دهند.

- پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافته اند که پیاده روی با سرعت کم می تواند یکی از عواملی باشد که خطر مرگ و میر را در میان بازماندگان سرطان افزایش می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ردیت، پژوهش جدیدی که به سرپرستی دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس (WUSM) و موسسه ملی سرطان آمریکا (NCI) انجام شده است، ارتباط میان سرعت آهسته راه رفتن و افزایش خطر مرگ را در میان بازماندگان سرطان نشان می دهد.

اگرچه این پژوهش، آهسته راه رفتن را به عنوان دلیل مرگ و میر به صورت قطعی اثبات نکرده است اما شواهدی در این رابطه وجود دارند.

پژوهشگران اکنون قصد دارند که بررسی های بیشتری را در این مورد انجام دهند تا بفهمند که آیا فعالیت های بدنی می توانند به بازماندگان سرطان کمک کنند که توانایی راه رفتن خود را بهبود ببخشند و پس از تشخیص و درمان سرطان، میزان بقا را افزایش دهند.

الیزابت سالرنو (Elizabeth Salerno)، پژوهشگر ارشد این پروژه گفت: بازماندگان سرطان می توانند بیش از پیش زندگی کنند و این خبر خوبی است اما این موضوع نیز مهم است که درک خود را در مورد نحوه تاثیر سرعت راه رفتن بر زنده ماندن باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی آهسته می تواند خطر مرگ و میر را درمیان بازماندگان سرطان افزایش دهد

پیاده روی آهسته می تواند خطر مرگ و میر را درمیان بازماندگان سرطان افزایش دهد