مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-04پزشكي

شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در خراسان جنوبی به 17 نفر رسید


معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از ابتلای دو مورد جدید به ویروس جهش یافته خبر داد و گفت: مبتلایان این ویروس در استان به 17 نفر رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامبیز مهدی زاده عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: با شناسایی دو مبتلای دیگر به ویروس انگلیسی، شمار مبتلایان به 17 نفر نفر رسید.

وی با بیان اینکه دو مورد جدید مربوط به شهرستان های فردوس و قاین هستند، اظهار کرد: در حال حاضر 14 مورد از مبتلایان ویروس جهش یافته مربوط به بیرجند، دو مورد قاین و یک مورد فردوس هستند.

مهدی زاده با اشاره به آخرین وضعیت کرونای معمولی در استان بیان کرد: تاکنون 41 هزار و 676 آزمایش از بیماران مشکوک به در استان شناسایی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: از این تعداد دو بیمار در بیمارستان های استان بستری و 21 مورد سرپایی بوده است.

مهدی زاده ادامه داد: از موارد مثبت 16 مورد مربوط به بیرجند، دو مورد قاین، دو مورد فردوس، دو مورد طبس و یک مورد سرایان بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 129 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری بوده که 35 مورد آنها بیمار قطعی مبتلا به کرونا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از این تعداد 9 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، بیان کرد: از شهروندان خواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در خراسان جنوبی به 17 نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در خراسان جنوبی به 17 نفر رسید