مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-04ورزشي

قهرمانان ماسکولار کشور مشخص شدند


قهرمانان ماسکولار شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در کیش مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام کشور از صبح امروز (پنجشنبه 14 اسفند ماه) به میزبانی تالار شهر در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

  پس از رقابت ورزشکاران در رشته فیزیک نوبت به 33 مدعی قهرمانی حاضر در رشته ماسکولار رسید که لحظاتی قبل برترین های این رشته در دو دست ه معرفی شدند.

محمد حسن دابی از اصفهان موفق به کسب سکوی قهرمانی در دسته اول ماسکولار شد و پس از آن محمد قلی زاده از البرز سایه قهرمانی ایستاد و مرتضی شیخ آبادگر از کیش نفر سوم این دوره از رقابت ها شد.

همچنین عباس موسی نژاد از آذربایجان، یاسین قدرتی از کیش و محمد حسین جان بخش از خوزستان به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

قهرمانی دسته دوم رقابتهای ماسکولار از آن آرامش آرامیده از اصفهان شد و سید نوید سید عالی نژاد از تهران سکوی نایب قهرمانی را بدست آورد.

فرزین پاکوری از گیلان موفق به کسب مقام سوم شد و مهدی سلیم فر از کیش، محمد سالار روانشاد از کیش و ایمان روزبه از مازندارن به ترتیب سکوهای چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته های فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام عصر امروز و فردا 15 اسفند ماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان ماسکولار کشور مشخص شدند

قهرمانان ماسکولار کشور مشخص شدند