مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-04سياسي

روایت احمد توکلی از رشوه های چند هزار میلیاردی!


احمد توکلی مدیر سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت با تاکید بر ادامه پر قدرت حرکت در مسیر عدالت، گفت: دیده شده که به افراد فعال در مجموعه دیده بان شفافیت و عدالت مبلغ تا 2 هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده است و این مزخرفات را با ادبیات کمک به تولید .

- احمد توکلی مدیر سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت با تاکید بر ادامه پر قدرت حرکت در مسیر عدالت، گفت: دیده شده که به افراد فعال در مجموعه دیده بان شفافیت و عدالت مبلغ تا 2 هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده است و این مزخرفات را با ادبیات کمک به تولید ملی تزیین کردند اما بنای ما مبارزه با ظلم است و در این مسیر با ظالم هم دست نمی شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر می خواهیم دین عزیز باشد، راه آن اجرای عدالت است، اگر بخواهیم دشمن را مایوس کنیم، راه آن اجرای دولت است.

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پنجمین همایش سراسری سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت با اشاره به خطبه 216 نهج البلاغه با محتوای حقوق متقابل اظهار کرد: حضرت امیر (ع) در این خطبه می فرمایند، بزرگترین حق، حق متقابل مردم و حکومت است، مردم صالح نمی شوند، مگر اینکه حکومت صالح باشد و حکومت نیز صالح نیست مگر اینکه مردم مطالبه گری داشته باشند و امر به معروف و نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت احمد توکلی از رشوه های چند هزار میلیاردی!

روایت احمد توکلی از رشوه های چند هزار میلیاردی!