مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-04سياسي

روحانیت در همه جریانات تاثیرگذار بوده اند


روحانیت در همه جریانات تاثیر گذار بوده اند و باید پرچمداری خود را حفظ و مسؤولان را حمایت و حتی نقد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت ورامین، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه انس بیشتر جامعه روحانیت است و اگر گره ای در کار قشر روحانیت است توسط این شورا باز شود.

وی با ذکر این نکته که وحدت بین روحانیت از قبل انقلاب خصوصا جلسات مبارزاتی و نقش آفرینی آنها در شکل گیری انقلاب بوده است گفت: همه اصناف و اقشار شغلی در قالب تشکلی با هم ارتباط دارند ولی روحانیت از داشتن تشکیلات منسجم محروم است و امید داریم با تشکیل این شورا پیگیری ها روند منسجم تری را پیدا کند.

امام جمعه موقت ورامین با عنوان اینکه روحانیت در همه جریانات تاثیر گذار بوده اند تصریح کرد: باید روحانیت پرچمداری خود را حفظ کنند و مسؤولان را حمایت و حتی نقد کند روحانیت شان بالایی دارد و جاهایی مثل انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری باید روشنگری نماید و هدایتگر افکار مردم جهت انتخاب اصلح باشد.

محمودی بیان کرد: ما باید شورای مرکزی روحانیت داشته باشیم و بسیاری از پیگیری های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی توسط این شورا پیگیری گردد در مواقع حساس اعلام نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت در همه جریانات تاثیرگذار بوده اند

روحانیت در همه جریانات تاثیرگذار بوده اند