مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-04سياسي

546 هزار فقره پرونده وارد دادگستری آذربایجان غربی شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از ورود 546 هزار فقره پرونده در طول 11 ماهه امسال به شعبات دادگستری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر گروسی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار نمایندگان قضات، کارکنان قضایی، اداری، شورای حل اختلاف و سازمان های تابعه دستگاه قضایی با آیت الله رییسی با اشاره به افزایش 3 درصدی مختومه کردن پرونده ها نسبت به سال گذشته و مختومه شدن بیش از 96 درصدی پرونده های معوقه افزود: از موجودی پرونده ها در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال 6 درصد کاسته شده است.

وی با بیان اینکه در 11 ماهه سال 99 میزان پرونده های ورودی به دادگستری آذربایجان غربی بیش از 546 هزار فقره بوده که بیانگر افزایش 3 درصدی ورودی پرونده ها در این سال نسبت به سال 98 است، گفت: عملکرد شوراهای حل اختلاف در 11 ماهه سال 99 نسبت به سال 98 از حیث به صلح و سازش رساندن پرونده ها رشد 23 درصدی داشته است.

گروسی با بیان اینکه میانگین وارده شعب عمومی هر ماه 103 پرونده است، گفت: اجرای احکام کیفری پرونده در چهارچوب دستور عمل 51 درصد مختومه شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی دارای 24 حوزه قضایی است و چند گمرک رسمی و فعال ترین گمرک زمینی است، اضافه کرد: در مقایسه با دوره های گذشته و میزان وارده ها و انتظارات از قوه و حجم عملیات و خدمت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

546 هزار فقره پرونده وارد دادگستری آذربایجان غربی شد

546 هزار فقره پرونده وارد دادگستری آذربایجان غربی شد